دلم پره


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


چهار شنبه 4 مهر 1391برچسب:,
دلم پره

دلم خیلی واسه رویاهام تنگ شده خیلی...

ترجمه ی اهنگ محسن لرستانی البته بخشیش به فارسی

ازاین شهرباید برم
این شهر غمه
به هرکسی رسیدم مادر
 دلش ازسنگه
خراب شده این شهرسرم
غروبم سنگینه
بایدبرم  باید برم
لیلی بی دینه
بایدبرم دیوونه شدم
لیلی بی دینه
از این شهر باید برم
غریبی سخته
هرکی غریب شد
بخدابدبخته







نظرات شما عزیزان:

کیوان
ساعت21:05---7 مهر 1391
سلام

وبلاگ خوبی داری اگه حوصله تنظیمات قالب و ساختن تبلیغات را نداریی و می خوایی به صورت رایگان به سیستمی تسلیم کنی به سیستم b.z.loxblog.com مراجعه کنپاسخ:منتظر باش میام


دل نوشته
ساعت19:14---7 مهر 1391
سلام وب خوبی داری لینکت کردم

ریحانه
ساعت23:30---5 مهر 1391
اره خیلی اگه نداشتم اصلا نمینوشتمشون

ریحانه
ساعت17:59---5 مهر 1391
سعی نکن متفاوت باشی!



فقط "خوب باش"



خوب بودن به اندازه ی کافی متفاوت است..


haghighat
ساعت16:49---5 مهر 1391
shoma ra ba che smi ling konam
????


الهه
ساعت6:30---5 مهر 1391
مرسی نظر لطفتونه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ چهار شنبه 4 مهر 1391برچسب:, | 23:58 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy